søndag 1. august 2010

SPOTTER PÅ PLASS



Beklager at det ikke har vært oppdatering den siste tiden . Har hatt en del å gjøre, og har dermed ikke hatt tid til å oppdatere. Spottene kom opp for en del uker siden nå, og jeg nyter virkelig det å ha fått opp noe lys. Kunne jo ikke ta oppvasken en gang på kjøkkenet om kvelden fordi jeg så jo ikke noe særlig. Men nå er lyset endelig kommet på plass :)


My handyman in his right element ;) Men jeg må få si : Han slet maksimalt for å komme gjennom disse små hullene i taket med hånda si, så han måtte få hjelp av meg og en kollega av seg. Jeg endte til slutt opp med å få fullt av blåmerker og skrubbsår for å få armen inni hullet for så å presse en ledning gjennom et lite rør. Glad for å slippe å jobbe som elektriker :D


Måtte bare le av dette bildet. Hvem ligner han på? :p ( Blanding av mikke mus og supermann, syns jeg.. thihi)..
Og her er resultatet etter mange timers jobbing :


Og ja, vi har malt peiskassen ;) For å få det litt mer hjemmekoselig, og for å brekke av litt.

Bilder og er kommet opp på veggen. Kjempefornøyd med resultatet :D














2 kommentarer:

  1. Det var noen flotte mikke mus ørevarmere du hadde fått deg Ove ........

    SvarSlett
  2. Hihihi :) Det bildet e bare ein slager :D

    SvarSlett